Bangkok 1

Merhaba değerli asyarehberi müdavimleri. Benim 2 sene önce Pattaya da yaşadığım olayları yazıp sizler ile paylaşmak istiyorum. Sitenizde bulunanlar gibi fazla hareketli olduğunu söyleyemem. Umarım beğenip yayınlarsınız.
Efendim iki sene önce internette gezerken bir Pattaya videosuna rast geldim. İzlediğim zaman videodaki bazı sahneler barlar dikkatimi çekmesine rağmen geriye kalan görüntüler sıradandı. Videonun altındaki yorumları okudum. İngilizcem iyidir. Yorumlarda belirtilip anlatılanlar daha fazla ilgimi çekti. Birkaç video daha izleyim diye düşünüp aradım ve buldum. Bulduklarımı izleyip yorumları incelediğimde beni fazlası ile merak salmıştı. Her bilgisayar başına geçtiğimde Pattaya hakkında araştırma yapıyor video izliyor hikayeler okuyordum. Hatta bir siteye bile üye olup orda sorular sorup gidenlerden bilgi almaya başlamıştım. Pattaya yı bir de ben gidip görmeliydim. Devamı.. http://www.asyarehberi.com/bangkok-anilarim/

Leave a Reply

