phuket anım

Değerli takipçiler herkese iyi aksamlar diliyorum. Bu konuda bahsi geçtiği gibi phuket hatıramı anlatmaya başlıyorum İlk durağım Bankok’tu. İlk gece Bangkok’ta kalıp sonrası günü Phuket’e doğru uçakla devam ettim. Bir evvelki gidişimde Bangkok ta tanıdığım bir aileden ismini aldığım Coconut Vilage isimli tatil köyüne giriş yaptım. Tam tropikal bir hava vardı. Denize uzak olmasına karşın yarattığı ortam, güneşi hem de the beach dekoru herşeyiyle aradığım huzur buydu diyebilirdim. Tabii güzelliği ve insanlarının sıcaklığıda artısı. Konuyu dağıtmadan

:)

Otele tekrar dönüyorum geceliği 1000 bahtı. Bayan ziyaretçilerinize ek fiyat edemiyorsunuz. Bu natürel köyün tam ortasında küçük bir havuz çevreninde şezlonglar vardı. Çalışanları oldukça alakalı cana yakın ve ilgiliydi bu arada sakin tam kafa dinlemelik bir yerdi. Odaları rahatına ehemmiyet verenler için geniş ve konforluydu. Konum açısından Patong Beach plajının altında iç kesimde idi. Başka bir deyişle Patong Beach in Karon Beach e bakan bölümünde idi.
Gideceğim gün kıza ilk 2 gün para verdiğim için geriye kalan 6 gün için ne ödeyeceğim diye sordum. İlk başta yanlış anlayıp bana çıkıştı. Bende vaziyeti idare etmek için kılavuzluk ücreti diye sordum dedim . O vakit 500 baht günde diye cevapladı 3000 baht verip hemen peşinden da 1000 baht bahşişle 4000 baht verdim teşekkür edip ayrıldık. Daha sonraki gidişimde Nanı arayıp pattayaya getirtim. Neden derseniz. Phuket oldukça güzel fakat çok pahalı gelmişti. Ayrı olarak Pattayayı iyi biliyordum sıkıntı hayata ihtimalim daha azdı. O yüzden.

Leave a Reply

