Tayland Pattaya Maceram

Değerli asyarehberi ve takipçileri selamlar saygılar.
Bende kendimce Tayland’da başıma gelenleri sizlere aktarmak istiyorum.
Sene 2010 ocak ayındayız şimdiki gibi soğuk bir hava markete bile gidip gelirken resmen kıçımız donuyor. Kaldığım dairedeki merkezi ısıtmada iflas etmiş, katalitik sobanın başında ısınıyordum . Bir yandan da laptoptan facede arkadaşlarla sohbet halindeyiz. Ama titriyorum soğuktan o derece.
Arkadaşlarla sohbete daldığım sırada çok sevdiğim arkadaşım online olmuştu. Sayfasında bir resim paylaşmıştı. Dikktimi çekti hemen sohbetleri bırakıp arkadaşıma msj geçtim. Saniyesine cevap yazdı napıyon kanka diye . Durumu özet geçince skypa geç dedi, olur deyip bağlandım görüntüde iki bayan ortada bizim kanka elinde bardak benle konuşuyor. Nerdesin kanka dedim. Oda resmi görmedimin niye soruyorsun diye fiyakasını bastı. Hızlıca resmin detaylarına yazısına bakınca anladım bizimki yurt dışında o güne kadar sadece adını duyduğum Taylanddaydı. Resmen kızlar gibi kıskançlık krizine girdim. Bizim burada kıçımız donuyor sen tropik ülkede alem yap birde bayanlarla fiyakanı bas dedim. Oda yok kanka şirket yolladı ne yapayım gitmem mi deyim diyince artık zıvanadan çıktım. Oğlum sen beni deli edecen sonra görüşürüz deyip faceden çıktım. Aklım manzaradaydı. Herif hatunlarla alem yapıyordu. İnternetten bakındım bilgi topladım. Ayni işlemi ertesi günüde yaptım. Tayland hakkında ve Tayland gece hayatı ile ilgili aklıma gelen tüm kelimelri saydırdım. Aklımda Pataya gezisi vardı. Pataya hakkında çok yazı ve yorumlar okumuştum. Doğrusunu söylemek gerekirse Pataya gece hayatı oldukça ilgimi çekmişti. Okudukça daha fazla hırslanıyordum bizim kankaya.

Pasaport sorunum yoktu yurt dışında okuma durumum olduğu için babaannem 10 yıllığına yaptırmıştı benim pasaportu yani parasını vermişti. Birikmiş paramda vardı. Bizimkilerden de dilenince baya sermaye edinmiştim Pataya tatili için.
Direkt olarak teyzeoğlu ile temasa geçtim kendisi turizm acentesinde sorumlu idi. Ondan yardım aldım. Pattaya paket programlardan iki tanesini birleştirip bana yardımcı oldu. Üstelik sadece Bangkoktaki oteli ödedim oraya.Beni şirket kontenjanından yolladı. Katar airways ile uçacaktım aktarmalı. Pattayada kalacağım oteli gidince kendim bulacaktım o yüzden ona para vermedim. İki gün sonra hava alanında hazır ve nazır şekilde heycanla bekliyordum. Uçağa binip yola çıktık heycandan gözüme uyuku girmiyordu.

YAZININ DEVAMI İÇİN AŞAĞIDAKİ SİTEYE BEKLERİZ

http://www.asyarehberi.com/pattaya-anilari/

VcAbt.99

Leave a Reply

